2011. május 11., szerda

Egy újabb törés...

"Ordíts, mint egy újszülött ha baj van
Ez már működött,
Mikor a szádba rakták elhallgattál,
Hát tessék itt van..."


Vannak dolgok, amiket sajnos nem tudok néhány sor nélkül hagyni... Lehet, hogy megnyugtat ha kiírhatom magamból azokat a dolgokat, amik bántanak, vagy nem vagyok képes felfogni, az igazságérzetem nem enged nyugodni.

Ma is egy ilyen történt.
Hallottam, hogy változás készül, valami feszültség araszolt a levegőben alig észrevehetően előre... És ideért...

Van aki tudja, van aki nem, a bejegyzés címkéje mindenképp utalás a dolog természetére. El kellett érkeznem egy olyan fordulópontra az életem egy területén, ahonnan látom, hogy merrefelé kellene indulnom, és milyen kompromisszumokat kellene felvállalnom, de a történtek után... Valahogy nincs lelkierőm folytatni... Emberi dolgokról beszélünk, egy évek óta tartó konfliktus nem túl ésszerű, vagy másképp fogalmazok: TEKINTÉLYELVŰ, CSŐLÁTÁSÚ és LEGMESSZEBB MENŐKIG PRIMITÍV MEGOLDÁSÁRÓL.

A konfliktus nem az én dolgom... A részvevők közül az egyik így döntött, mert hatalmában állt... Kész... Alkalmazkodás az új helyzethez...
"Útvonal újratervezése, 300 méter múlva fordulj balra..."

Szerencsére úgy érzem tudom, hogy kihez szeretnék hűséges maradni önmagamon kívül...

Nincsenek megjegyzések: