2014. január 6., hétfő

Az ingyenes fogorvosi ellátás, avagy nekünk csak a selejt maradt?

No...
Minden azzal kezdődött, hogy burzsoá karácsonyi mézeskalácsfalás közben kettétört a fogam...
Ünnepek alatt nehezebb bármiféle fogászhoz bejutni, és mivel nem fájt, így a mai napig halogattam... Lehet nem kellett volna...

Ismerősök javaslatára a SOTE Szentkirály utcai fogászati rendelőjébe szédültem be... Ismét egy rossz döntés volt...

Megértem én, hogy a szabadságolások miatt tömeg van... Azt is, hogy lassabban halad a sor...

DE

17:30 Betegfelvétel
18:30(!!!!!) Ambulancia, állapotfelmérés, tovább a szájsebészetre
19:30(!!!!!) Szájsebészet, doki bátya közli, hogy bocs, nincs szerkó a foghúzásomhoz, gyere vissza cimbora holnap reggel, vagy az esti műszakhoz
(gyors panorámaröntgen, más problémák miatt is kell)
20:25 bejelentkezés az esti műszakhoz (mert kell), kb 5-6 visszatérő betegtárs a délutániak közül
21:20 ambulancia2, huszonéves dokicsaj
"minek jött estére, na jó ki tudom húzni, de lehet eltöröm, akkor viszont vissza kell jöjjön délelőtt a szájsebészetre..." - na jó picilány, tedd le azt a fecskendöt, és lehetőleg gyorsan válts szakmát... főképp mert nem a pici valagadból rángattál elő, és képzeld este fél 6 óta itt szívok, nem szeretnélek leterhelni a műszakod elején...

Mindezek kapcsán felvetődött bennem, hogy lehet azért is tart itt a magyar egészségügy, ahol...
Megértem én, hogy nem kapod meg az elvárt fizetésedet, és sok barommal kell foglalkoznod...
Tudod mit? 
HÚZZÁL EL KÜLDFÖLDRE TE IS! Lehet valami normálisabb országban az első ilyen után úgy hajítanak ki a munkahelyedről, mint a kismacskát gittelni... Aztán majd tekersz vissza zokogva, hogy mennyire kitoltak veled... Ja, már visszatértél? Kin fogod kiélni a frusztrációidat? Na persze, hogy a hozzám hasonló balekokon, akik egy foghúzásra esnek be a székedre... Köszi...  Tényleg válts szakmát...

Alapvetően semmi bajom az orvosokkal... Megértem, hogy savanyú a szőlő, de ha páran így állnak a VÁLASZTOTT HIVATÁSUKHOZ, akkor valahogy megértem, hogy miért tart itt az egész ország...

Na mindegy, megyek dögleni, mert reggel talán ha időben beérek, akkor kihúzzák a fogamat...

Nincsenek megjegyzések: